Tofik Dibi Story/Reactie assistent Ombudsvrouw op eerste klachtmail

REACTIE ASSISTENT OMBUDSVROUW OP EERSTE KLACHTMAIL

EERSTE KLACHTMAIL
https://www.astridessed.nl/tofik-dibi-story-what-happened-klachtmail-aan-npo-ombudsvrouw/

REACTIE OMBUDSVROUW

On Monday, June 7, 2021, 02:29:56 PM GMT+2, Wilma de Weerd <ombudsman@npo.nl> wrote:

Beste mevrouw Essed,
Hartelijk dank voor uw mail. De ombudsman heeft deze mails doorgestuurd aan PowNed met de vraag of zij in eerste instantie op uw klacht willen reageren. Mocht u geen antwoord ontvangen of bent u het niet met het antwoord eens, dan kunt u zich alsnog tot de ombudsman wenden. Deze procedure staat op onze site: Klachtenprocedure – NPO Ombudsman.

Klachtenprocedure – NPO OmbudsmanKlachtenprocedure

Met vriendelijke groet,Wilma de Weerdassistent van de ombudsman voor de publieke omroepen
ombudsman.npo.nl

Bart de Graaffweg 2
 Postbus 26444
 1202 JJ Hilversum

Reacties uitgeschakeld voor Tofik Dibi Story/Reactie assistent Ombudsvrouw op eerste klachtmail

Opgeslagen onder Divers

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.